Връщане, замяна, рекламация

В случай, че не сте удовлетворени от поръчан продукт, можете да го върнете или замените по в рамките на 14 дни от получаването му. Продуктът трябва да бъде в търговски вид, с ненарушена опаковка и без следи от употреба.

Процедура по връщане:

Свържете се с нас на телефон +359877136530 или на info@drivo.bg, за да подадете заявка за връщане или замяна на продукта.

Попълнете формуляра за връщане на продукт и го изпратете на info@drivo.bg.

Формуляр за връщане на артикул - PDF

Формуляр за връщане на артикул - DOCX

Изпратете продукта към адреса, от който Ви е изпратен. В случай, че нямате тези детайли, свържете се с нас, за да ги уточним.

След проверка на продукта и ако отговаря на условията за връщане, ще възстановим заплатената сума в рамките на 14 дни по дадена от клиента банкова сметка. Начинът на възстановяване на сумата ще уточним по време на заявяването на връщането.

В случай, че желаете замяна, ще изпратим избрания от Вас продукт за замяна в най-кратък срок.

Разходи по връщането или замяната:

Всички разходи по връщането или замяната на продукта са за сметка на клиента.

В случай на дефект или несъответствие на продукта с описанието, разходите по връщането или замяната са за сметка на DRIVO.

Условия за връщане, замяна или рекламация на продукт:

Периодът за връщане, замяна и рекламация е 14 дни от датата на получаване на продукта. Към върнатата пратка е необходимо да приложите доказателство за покупката - касов бон или фактура.

Продуктът трябва да бъде изпратен обратно до същия офис на куриера, от който е получен. Пратки, изпратени с наложен платеж, не се приемат. След като върнатият продукт бъде прегледан от техник на DRIVO, сумата се възстановява на клиента.

Разходите за връщане на продукта са за сметка на клиента. Ако новата поръчка е на по-висока стойност, се доплаща разликата. Търговецът има право да откаже връщането на продукт, ако обстоятелствата го налагат. Всеки продукт, който не отговаря на заявените от клиента характеристики, подлежи на рекламация.

Можете да тествате закупения продукт, за да се уверите в качеството му, но трябва да го запазите в първоначалните му вид и състояние. Върнатият продукт трябва да бъде без следи от употреба, драскотини, удари и с всички защитни покрития, с които е бил доставен.

Условия, при които продуктите не подлежи на връщане или замяна:

В случай, че не са в оригиналната си опаковка или липсват части от нея, както и наранен, изтрит или скъсан сериен номер и/или гаранционна лепенка;

В случай, че са с лош вид или забележими следи от употреба - драскотини по корпуса, клавиатурата, екрана, зарядни и др. драскотини;

Консумативи (батерии, тонери, канцеларски материали и др), с разпечатани опаковки;

Продукт, който не е опакован и има повредата при транспортиране в резултат на неправилно опаковане е отговорност на клиента;

Запечатани продукти, които са разпечатани след доставката и не може да бъде възстановен първоначаления им вид.